utoljára...

 2010.12.02. 11:16

Megérkeztem. Tegnap délután, egy viszonylag hosszú - de nem kibírható repülőút után. Nagyon jól éreztem magam. Minden tekintetben. Kiváló társaság, időjárás, város. Egyben volt az egész, na. :) 

Amióta nem írtam, azóta nem történt igazán sok minden, legalábbis nem olyan, amit az elektronikus útikönyvben meg kell írni. Már csak intézkedtem, beszereztem össze-vissza. Sajnálom, de nem mindenkinek tudtam teljesíteni a kérését, de így is akkor pakkal jöttem haza, hogy csak na! Szóval már csak sok séta és egy kis vásárlás volt az indulásig. 

Szóval jó volt, kár hogy gyorsan eltelt. De persze Nyuszi nem szalad el onnan, szóval - bankszámla függvényében - bármikor megtekinthető. :)

Ettől a blogtól pedig elköszönök - remélem csak egy időre és újra onnan...

A bejegyzés trackback címe:

https://norcifromnyc.blog.hu/api/trackback/id/tr32487990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása